Название:
Ural Board Tracker
Исходная конструкция: Урал ИМЗ - 8.103
Двигатель: Урал ИМЗ - 8.103 новые алюминиевые цилиндры, и
поршневая, на 92-ой бензин
Рама: Урал ИМЗ - 8.103 (переделана) hardtail
Колёса
Переднее: 21
Заднее: 18
Бензобак: HD Sportster (разрезан пополам)
Передняя подвеска: вилка телескопическая типа Урал ИМЗ -
8.103 (укороченная)
Сиденье:
самодельное
Система выпуска: сделана из нескольких исходных
Воздушный фильтр: КМЗ Днепр
Подножки водителя: самодельные
Name: Ural Board Tracker
Original design: Ural IMP - 8.103
Engine: Ural IMP - 8.103-new aluminum cylinders, and a piston on 92-Oh gasoline
Frame: Ural IMP - 8.103 (converted) hardtail
Wheels
Front: 21
Rear: 18
Gas tank: HD Sportster (cut in half)
Front suspension: telescopic fork type Ural IMP - 8.103 (shortened)
Seat: self-made
Exhaust system: made of several source
Air filter: KMP Dnepr
Footrests driver: homemade
Пишет автора проекта:
Writes
the author of the project:
Hello everyone! My name is Ilya, I from the city of Bryansk. I would like to tell you about how was built this motorcycle. Rock-n-roll has always been my source of inspiration.
Hello everyone! My name is Ilya, I from the city of Bryansk. I would like to tell you about how was built this motorcycle. Rock-n-roll has always been my source of inspiration.
Прослушав много музыкальных групп, тысячи фотографии интересных проектов и пообщавшись с опытными наставниками, я уже не сомневался в успешности своего проекта!
Тем более рядом были друзья, и собственное сердце
подсказывало, что иду правильным путем.
After
listening to a lot of bands, thousands of pictures of interesting projects and
talking with experienced teachers, I had no doubt in the success of your
project!
В моём городе Брянск, ещё в начале 90-х годов, было так
заведено, что если ты настоящий байкер, то мотоцикл, на котором ты ездишь,
должен быть сделан своими руками, только тогда ты был индивидуален, а твой конь
эксклюзивен.
In my
city Bryansk, in the early 90-ies, was as usual, that if you're a real biker,
the motorcycle you ride must be made by hand, only then you were an individual,
and your horse is exclusive.
Донором стал Урал с коляской ИМЗ 8103, приобретённый в
отличном состоянии, в соседнем городе.
The
donor was a Ural with a sidecar IMZ 8103, purchased in excellent condition, in
a nearby town.
Изначально переделка мотоцикла планировалась в
традиционном калифорнийском стиле 60-70-хх годов (21-ый каток спереди, бак ХД
спортстер сверху рамы, жёсткая подвеска, 16-ый каток назад и руль, типа
апхенгер или драг бар), и, увидев подходящее железо, (рама, бак, седло),
выставленное на продажу Скифом, не задумываясь - приобрёл. После того, как
воткнул оппозитный мотор, в идеально сваренную с нуля раму от Скифа, стало
ясно, что мои иллюзии сделать из Урала что-то ХД образное - рушились на глазах.
It was originally planned alteration of a motorcycle in the traditional California style of 60-70-XX years (21st rink in front, tank HD Sportster top frame, rigid suspension, 16-th rink back and the wheel, of the type ape hanger or drag bar), and seeing the right iron, (frame, tank, saddle) for sale the Skiff without thinking - bought. After stuck boxer motor, perfectly cooked with zero frame from the skiff, it became clear that my illusions to make the Urals something imaginative HD - collapsed on the eyes.
It was originally planned alteration of a motorcycle in the traditional California style of 60-70-XX years (21st rink in front, tank HD Sportster top frame, rigid suspension, 16-th rink back and the wheel, of the type ape hanger or drag bar), and seeing the right iron, (frame, tank, saddle) for sale the Skiff without thinking - bought. After stuck boxer motor, perfectly cooked with zero frame from the skiff, it became clear that my illusions to make the Urals something imaginative HD - collapsed on the eyes.
Требовалось серьёзное переосмысление дизайнерских и
технических решений, уже навеянных не романтикой западных кинофильмов о
байкерах, а суровыми буднями оппозитной формы двигателя. И прежде чем перейти к
описанию постройки проекта, хочу поблагодарить своих друзей: Дениса (Дэнс)
Васильев, Олега Коненкина, Алексея Кустова и Александра Алябьева!!!
Needed
serious rethinking of design and technical solutions, inspired by the romance
than Western films about bikers, and the harsh everyday life of the boxer shape
motor. And before moving on to the description of the construction of the
project, I want to thank my friends: Denis (Dance) Vasiliev, Konenkina Oleg,
Alexey Kustov and Alexander Alyabyev!!!
Постройка протекала под руководством известного среди
уличных кастомайзеров - Дениса(Дэнс) Васильева. И первое из поставленных задач,
было выявление идеального силуэта, в сочетании с мотором и ездоком. За основу
были взяты два колеса, перед 21, зад 18, была укорочена вилка (телескоп),
разрезан на две глухих половинки бак от спортстера, и просажен вниз. Всё остальное
подгонялось по месту, без спешки и суеты, чтобы не выбивалось из общей
концепции. Так же были установлены новые алюминиевые цилиндры, и поршневая, на
92-ой бензин.
Construction
proceeded under the guidance of renowned among street kastomayzers -
Denis(Dens) Vasiliev. And the first task was the identification of the perfect
silhouette, in combination with the motor and driver. Based on two wheels,
before 21, Ref 18, was shortened fork (telescope), cut into two halves of the
deaf tank from the Sportster, and low down. Everything else had to be presented
at the place, without haste and vanity to not fit into the overall concept.
Just installed new aluminum cylinders, and a piston, at the 92nd gasoline.
Мотоцикл строился в течение двух лет. Гараж я посещал,
когда было свободное время и хорошее настроение.
The bike
was built within two years. The garage I visited, when was free time and good
mood.
Выехал осенью 2014 года, и это был для меня, настоящий
праздник, и Rock and Roll в чистом виде! Люди, которым было это интересно, не
оставались равнодушными.
Left in
the fall of 2014, and it was for me, a real celebration, and rock n ' roll in
its purest form! People who had this interesting, did not remain indifferent.
Читателям хочу посоветовать, что если кто-то хочет
проверить себя на прочность и выдержку и узнать кто он сам, и его настоящие
друзья, какова цена твоей мечты – просто возьми и построй мотоцикл!
Readers
want to recommend that if anyone wants to check yourself for strength and
endurance and learn who he and his real friends, what is the price of your
dream – just go ahead and build a bike!
No comments:
Post a Comment