11.12.2013
Петли крепления двигателя.
И вот петли приварены! Двигатель установлен, можно присесть и опробовать что и как изменилось. ДВС смещён немного вперёд в сторону переднего колеса, это хорошо видно если посмотреть на старые отверстия для крепления на нижней трубе рамы. На фотографиях к ним закреплены Foots Boards.
В качестве материала я использовал железо толщиной 11 миллиметров, то же что и для rockers Springer и его траверс. "Гусиная шея" для рулевой колонки так же из него.
Hinges engine mounts.
And that hinges are welded! The engine is mounted, you can sit down and try out what has changed and how. You will notice that the engine moved a little forward towards the front wheel, it can be clearly seen if you look at the old holes for mounting on the bottom tube of the frame. The photographs are fixed mount Foots Boards.
As material I used a metal thickness 11 millimeters, the same as rockers Springer and his traverse. Gooseneck steering column from him.
Now the legs much easier, and the bike looks proportional to the rider sitting on it.
No comments:
Post a Comment